پنج شنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳
گیاهی ترین AnzanDigital فروشگاه
خانه / مناسبت ها / غدیر / بیائیم عهد ببندیم / بیعت به موعود غدیر

بیعت به موعود غدیر

بیعت به موعود غدیر

«السلام علیک یا امیرالمومنین، السلام علیک یا حبیب الله، السلام علیک یا صفوه الله، السلام علیک یا ولی الله، السلام علیک یا اباالحسن و الحسین، ‌السلام علیک یا عمود الدین، السلام علیک یا سید الوصین .

سلام و درود بر امیر و مولای مومنین،‌ درود بر دوست خدا، سلام بر انتخاب شده‌ی خدا، سلام و درود بر ولی خدا، درود بر پدر بزرگان جوانان اهل بهشت (امام حسن و امام حسین علیهماالسلام)، سلام بر پایه و ستون دین، درود بر آقا و بزرگ جانشینان پیامبران الهی .

از ولای مرتضی دل را چراغان می‌کنیم                                         با علی بار دگر تجدید پیمان می‌کنیم

آرزوى هر شیعه‌ای است که اى کاش زمان، به عقب برگردد و در حجه الوداع در کنار پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) حاضر شود و در روز غدیر، با مولایش امیرالمومنین علی(علیه السلام) دست بیعت دهد و به حضرت، عید ولایتش را تبریک بگوید.

اى کاش امیرالمؤمنین(علیه السلام) اکنون زنده بود، و هر ساله در روز غدیر به حضورش شرفیاب مى‏شدیم و با او تجدید بیعت مى‏کردیم و بار دیگر به او تهنیت مى‏گفتیم.

آخر شیعه دلش برای امیرالمومنین می‌تپد. نام علی(علیه السلام) به روح شیعه طراوت می‌بخشد و به جانش نشاط . شیعه افتخارش بر این اینست که امام و مقتدایش علیست .

شیعه به نام و یاد علی پَر پرواز می‌گیرد و پا به پای ملائک، ملکوت را در می‌نوردد.

بیاییم و به حق شیعه باشیم و دست بیعت بسوی موعود غدیر دراز کنیم.  بیعتی همانند بیعت سلمان، ‌ابوذر،‌ مقداد و مالک نیاز است که تا پای جان در کنار مولایمان بمانیم.

نکند بیعت با علی را فراموش کنیم و به اصحاب سقیفه بپیوندیم!!!

نکند بیعتمان همانند طلحه و زبیر به طمع حکمرانی بر جایی باشد!!!

بیاییم خالصانه و تنها به خاطر وظیفه و عشق نسبت به موعود غدیر ، امام زمان(علیه السلام)، دست بیعت دهیم و تا پای جان در رکابش تلاش کنیم و نفس را به پایش ذبح نماییم و به علوی بودنمان افتخار نماییم و باعث افتخار مولا و اماممان باشیم .

تحقق این آرزو اصلا مشکل نیست.

بیعت با موعود غدیر بدین معناست که هر روز به یاد ایشان باشیم و هر روز با موعود غدیر عهد پیمان ببندیم که هر زمان ظهور کنند ان شاءالله جزء یاران و یاریگران ظهورشان باشیم.

عهد و پیمان با موعود غدیر و ارتباط با امام زمان حضرت ولی عصر علیه اسلام با سلام هر روز به آن بزرگوار آغاز می شود و به یاد بودن ایشان از طریق دعا برای ظهور ایشان می باشد چراکه حضرت مهدی ارواحناه له الفداء می فرمایند:

” و اکثروا الدعا بتعجیل الفرج فانک فرجکم : بسیار بسیار برای فرج و ظهور من دعا کنید که این گشایشی است برای شما “

با این فرمایش آن امام همام حجت بر ما تمام است و یکی از وظیفه ما نسبت به آن وعده داده شده الهی دعا برای ظهور می باشد.

سلام هر روز به امام زمان علیه السلام و دعای هر روز برای فرج ایشان و عرض ادب به آن ساحت مقدس و سخن گفتن با ایشان از صمیم جان از نظر شیعه، تجدید بیعت حقیقى و تبریک و تهنیت واقعى با موعود غدیر است.

حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف ولیّ و امام زمان ما هستند. آن بزرگوار همیشه و در همه مکان‌ها امام است و شاهد و ناظر اعمال ما. پس با هر زبانی که می‌خواهید با امام زمان (علیه السلام) بیعت کنید و آن را به نگارش درآورید تا گواه شما در روز قیامت باشد.

به ده نفر که بهترین بیعت‌ها را ثبت نمایند جوایزی تعلق می‌گیرد.

(لطفا ایمیل خود را جهت تماس برای هدیه، یادداشت فرمائید)

درباره امیدواران

مشاهده بیشتر

ghadir02

خلاصه ‏اى از واقعه غدیر

اعلان عمومى براى سفر حج در سال دهم هجرت، به دستور الهى، آخرین سفر پیامبر …

۷ دیدگاهها

  1. السلام علیک یا ولی العصر ادرکنی
    آقا جون عهد می بندم که هر روز صبح را با سلام بر شما و دعا برای ظهورتان آغاز کنم.

  2. السلام علیک یا ولی العصر ادرکنی
    آقا جون عهد می بندم که هر روز صبح را با سلام بر شما و دعا برای ظهورتان آغاز کنم.

  3. هل من ناصر ینصرنی؟؟؟...

    السلام علیک یا ابا صالح المهدی ارواحنا فداه

    صدای (هل من ناصر… ) مهدی حسین می آید …

    آیا کسی هست یاری اش کند؟؟؟!!!…

    برادری مثل اباالفضل ندارد….

  4. حمیدرضا نوربخش

    مولا و آقای من یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی

    من عهد میبندم هر روز صبح با خواندن دعای عهد و تجدید پیمان با آن حضرت روز خود را آغاز کنم و از خداوند جهت تعجیل در فرجشان دعا کنم

  5. السلام علیک یا اباصالح المهدی ارواحنا فداه
    من عهد می بندم که تاآخر عمر یک لحظه هم شما را فراموش نکنم وتا نفس در بدن دارم هم خود را برای ظهور شما آماده کنم وهم دعا برای ظهورشمارا در بین جامعه رواج دهم اللخم عجل لولیک الفرج وعجل فرجهم

  6. از محسن شهابی بنده خدا

    سلام بر سرور و مهتر عالم امکان، و عزیز بهتر از جان، آقام مهدی موعود (ع)، که منجی عالم فانی است بر وجهه باقی؛

    به محضر آن حضرت والامقام عرض می شود که این حقیر از صمیم قلبم، و اعماق وجودم به شما عشق و ارادت می ورزم و بهشت را دیدار روی نازنین حضرت تان می دانم. بر شما پوشیده نیست که با چه شوق زایدالوصفی آرزوی دیدار حضرت تان را دارم.

    این بیعت و اقراری است که به محضرتان تقدیم می دارم. این حقیر، در کمال صحت عقل و با تمام وجودم، روحم، جسمم، و جانم با شما بیعت می نمایم و از لحظه امضاء این بیعت نامه به صورت آماده باش، آماده فراخوانی برای سربازی و سرباختن، و گذشتن از مال و جان و همه زندگیم، که اصالتاً در ید ولایی آن امام همام قرار داشته و دارد؛ اختیاراً نیز آنان را با کمال میل و از سر رضا و عشق و اشتیاق، در طبق اخلاص نهاده و در کف پای جانبخش آن امام عزیز، حاضر به فدا کردن می باشم.

    انشاالله که بتوانم چه قبل از ظهور، و چه در زمان ظهور حضرت تان، سربازی مطیع برای اوامر آن ولی خداوند، بهترین سفیر تبلیغ و مروج فرهنگ مهدوی، و کوشا در راه تحقق اهداف الهی تان باشم.

    منتظر و سرباز کوچک تان …..

  7. آقاجان باتوعهد میبندم که دیگر توبه ام را نشکنم که قلب تو آزرده شود. خودت میبینی که چقدر دارم تلاش میکنم. برای موفق شدن به دعای تومحتاجم. یا سید ومولای من،خودت برایم دعاکن.